Блог

Четири основни съвета за работа от вкъщи

  В следствие на мерките, предприети срещу разпространение на новата пандемия от коронавирус, повечето компании в България въведоха задължителна работа от разстояние или така наречения „домашен офис“. От еднодневния си стаж на работа от вкъщи, успях да извлека...

Герила маркетинг – когато въображението и изобретателността побеждават големите бюджети

Когато класическите стратегии не стигат, герила маркетингът е чудесна алтернатива на традиционния маркетинг. Процъфтява с оригинално мислене и креативност, където въображението и изобретателността побеждават големите бюджети. Плюсове и минуси на герила маркетинга...

6 от най-добрите начини за реклама на селскостопански продукти

При толкова много различни опции за реклама решихме да разгледаме шест основни групи, които са най-релевантни за реклама на селскостопански продукти, техника и услуги.  Ще споделим с вас кои са плюсовете и минусите на всяка от тях. Независимо дали търсите да пуснете...

Възходът на ПРОСЮМЪРИТЕ

PROsumers е термин, който първоначално е създаден от Алвин Тофлър в книгата му "Третата вълна" през 1980 година . Терминът е смес от думите „производител“ и „потребител“. Творбата на Алвин е като предсказание за свят, в който потребителите биха могли да променят...

6 ДОБРИ ПРАКТИКИ ЗА ПОДОБРЯВАНЕ НА ВАШАТА ДИСПЛЕЙНА РЕКЛАМА

Дисплейната реклама е процесът на закупуване на рекламно пространство някъде в мрежата, по същия начин, по който една компания би използвала физически билборд или плакат в реалния свят. Същата методология работи и тук, използвайки рекламите, за да повиши...

Рекламните тенденции, които трябва да обмислите

Има няколко нови предизвикателства пред рекламните специалисти, заради които ще се наложи да поработят по - иновативно, ако искат да постигнат целите си. Традиционните средства за реклама ( телевизия, вестници) лека полека залязват, новите средства (мобилни, видео)...