Тенденциите в маркетинга и рекламата през 2021 година

Отabcomm

Едва ли има някой, който ще отрече, че 2020 г. беше необичайна година. Годината, която тъкмо изпратихме принуди и хората, и бизнесите да се адаптират и пригодят към новите условия на работа и живот. Маркетингът и рекламата на бяха изключение.

Но не само глобалната криза е причина за промените в тенденциите, с развитието на технологиите, начинът, по който привличаме, свързваме се и предлагаме продуктите си на нашата аудитория, също непрекъснато се променя. За да сме в крак с времето трябва непрекъснато да следим тенденциите и да се адаптираме към промените.

Но какво правим, ако фокусът на бизнеса ни е насочен върху основните дейности и нямаме времето и ресурса да следим тенденциите и адаптираме към бизнеса си?

AB Communications e специализирана в изготвянето на цялостна маркетинг кампания с грижа за нашите клиенти, докато те се фокусират върху техните основни дейности.

Вижте някои от тенденциите, които ще са актуални и през 2021 година.

1.Предоставяне на висококачествено съдържание

Социалните мрежи са силен инструмент, с който за часове може да се срине имиджа на даден бранд. Качественото съдържание е ключов елемент, а онлайн платформите са ценно средство за целта. Тук говорим не само за качествено съдържание, но и за качествена комуникация между бранда и неговите последователи. Целта на висококачественото съдържание не е просто да се продаде даден продукт или услуга, а чрез тях да създадете уникално и незабравимо изживяване за вашите клиенти.

2. Комуникация, която е насочена към Вашите клиенти.

Никой не иска да вижда съдържание и реклами, които не го интересуват. Потребителите ценят своето време и са още по-чувствителни към общите приказки, затова персонализираният маркетинг е не просто опция, а необходимост.

Отдавна вече не е важно да стигнеш до максимален брой хора с едно универсално съобщение, а да таргетираш правилните хора с правилните персонални съобщения. Онлайн рекламата предоставя точните инструменти за целта чрез събирането и анализирането на данни, за да определи кои потребители биха имали интерес към определено съдържание.

На база на информация за скорошни покупки или търсене на определено съдържание потребителите получават сходни рекламни послания. Това за тях е в пъти по-полезно, отколкото да виждат генерализирани реклами, тъй като персонализираната реклама може да им помогне да намерят точно това, което търсят в точния момент, било продукт, информация или просто забавление.

3. Позитивно съдържание

На фона на новините от изминалата година съдържание, преобладвава позитивна, интернса и любопитна информация ще бъде като глътка свеж въздух. Хората имат нужда да се разсеят с нещо хубаво, което да приповдигне духа им, да им внуши надежда и да ги накара да се почувстват добре. Но да бъде същевременно поднесено с уважение и отговорност към аудиторията.

След магията на коледните празници, когато каналите изобилстваха от послания за сплотени семейства, домашен уют и благодарност за малките неща, в началото на годината, хората се връщат към реалността, имат нужда от положителни емоции, които да поддържат веселия дух. И тук идват екраните като едно от малкото средства за забавления, когато всички останали са затворени или ограничени. Така че онлайн рекламата трябва да поддържа това щастие, за да привлича хората към себе си.

4. Видео съдържание

През 2021 г. видео материалите ще играят ключова роля в потребителското поведение. Те са по-запомнящи се и по-ангажиращи от останалите видове съдържание. Видео съдържанието не е вече само предимство за бранда, то е необходимост. Видео материалите трябва да вдъхновяват потребителите, да им предоставят полезна информация, да им вдъхват доверие към бранда.

За много хора и индустрии видеото на живо е спасителят на 2020 г. поради удобството, свързаността и достъпността, които предоставя. Затова тази тенденция ще продължи не само през 2021 г., но и напред.

5. Съдържание, създадено от потребителите

Най-добрата реклама е препоръката от доволен потребител. Нищо не продава така добре продукти, както независимото и искрено мнение на хората. Именно това увеличава силата на социалните мрежи и ролята им на канал за реклама.

Ако брандът се грижи за своите потребители, реагира адекватно при проблеми, управлява професионално имиджа си, възнаграждава лоялните си потребители и последователи, те ще му се отблагодарят с искрени препоръки и нови клиенти.

6. Микро инфлуенсъри

През 2020 г. се развиха партньорствата с инфлуенсъри, които се превърнаха в посланици на марките. През новата година те отново ще имат важна роля, но ще се обръща по-голямо внимание на микро инфлуенсърите, които се фокусират върху конкретна област или ниша.

Този тип инфлуенсъри често са обикновени хора, които споделят своя опит в дадена област, как са решили даден проблем, комуникират ежедневно и открито с хората и така будят тяхното доверие. Именно на такива инфлуенсъри разчитат много марки, защото споделеният опит и впечатленията от продукта са представени искрено и достатъчно атрактивно.

Още проекти

Брандирано облекло

Брандирано облекло

Клиент - In office Престилка от деним Тениска от висококачествена материя, брандирана с платка с бродерия

Цялостно брандиране PRIDE G

Цялостно брандиране PRIDE G

Клиент - PRIDE G ✅ криейтив и дизайн на лого✅ дизайн и печат на визитки✅ корпоративен работен календар✅ изработка на луксозни брандирани хартиени торби✅ специален дизайн и изработка на подаръчни торби за вино✅ доставка и брандиране на химикалки✅ дизайн и изработка на...

Рекламни тениски

Рекламни тениски

Клиент: ABConsulting Изготвяне на рекламни тениски за консултанската фирма "Агробизнес консултинг". Състав: 100% памук; Висококачествена щампа в няколко цвята; Възможност за индивидуална...

Заявете консултация

12 + 3 =