Event Management и цялостна комуникационна кампания на събитие – Шеста Национална среща на земеделските производители в България
За шеста поредна година AB Communications си партнира с Асоциация на земеделските производители в България за провеждането и популяризирането на едно от най-мащабните събития в българския агрокалендар – Националната среща на земеделските производители. Цялостната комуникационна кампания, която изпълнихме, беше в шест основни направления.
1. Event Management
Организация на конференция, мултимедия и озвучаване, коктейл и вечеря
Заедно с екипа на АЗПБ AB Communications участваше в организацията на конференцията, като осигурихме всичко необходимо за пълноценното преживяване на гостите и лекторите на събитието – на всеки от 600-те присъстващи на срещата бяха раздадени рекламни торбички с материали на спонсорите на събитието. Екипът ни се погрижи за конферентното осветление, висококачествена картина на двете видеостени и озвучаването в рамките на двата конферентни дни. AB Communications пое организацията и на вечерната програма, която включваше меню за 400+ души, концерт на Николина Чакърдъкова, забавна програма с Краси Радков и благотворителна томбола с награди от спонсорите на конференцията.
2. PR
Изработване и разпространение на прессъобщения до ключови медии, интервюта и репортажи, пресклипинг
В периода 1 септември – 1 март бяха публикувани над 180 материала в повече от 20 медии, които първоначално анонсираха и впоследствие отразиха конференцията. Бяха сключени над 10 медийни партньорства с национални, специализирани и регионални медии, сред които БНТ, Дарик Радио, Bloomberg TV, ТВ Европа, Телевизия Черно Море, ТВ Добрич, Списание Агрозона, agrozona.bg, Агро ТВ, fermer.bg и други.
3. Видео и радио реклама
Изработване на онлайн клип и телевизионен клип
За популяризирането на 6-та Национална среща на земеделските производители изработихме ‘30 и ‘12-секундни видеоспотове, предназначени за излъчване в национален ефир. Рекламите бяха ротирани в БНТ (1 седмица), ТВ Европа (1 седмица), Добрич ТВ (2 седмици) и Агро ТВ (2 месеца)
Клипът беше популяризиран и онлайн чрез: публикации в сайтовете на медийните партньори и разпространение в социалните мрежи с над 20 хил преглеждания.
Радио спот със звука от видео рекламата бе ротиран в Дарик Радио с над 20 излъчвания.
Рекламите за целите на кампанията бяха изработени в собственото студио на АБ Комюникейшънс, но агенцията работи и с едни от най-големите компании, специализирани в рекламни проекти на локално и международно ниво.
AB Communications подготвя и документален филм за Националната среща на земеделските производители, който ще се излъчи по време на 7-то издание на конференцията през 2019 г.
4. Печатни материали, Конферентни материали и сувенири
Рол-Банери и винили
Папки, падове, брошури и химикалки
Рекламни карета за сп. Агрозона и сп. Агрокомпас
Каталог на спонсорите и фирмите изложители
5. Онлайн дисплей реклама
Изработихме 5 вида динамични HTML5 и GIF банери в различни размери за всеки етап от кампанията. Банерите бяха предназначени за сайтовете на 7 от медийните ни партньори и бяха активни в периода 1 ноември 2017 – 15 февруари 2018
6. Медиа купуване
Като агенция с дългогодишен опит и редица успешни проекти, AB Communications има преференциални условия за медиа купуване в национални, специализирани и регионални медии. По време на кампанията медийните партньорства бяха допълнени с реклама в премиум часови зони на преференциални цени.
Клиент - PRIDE G ✅ криейтив и дизайн на лого✅ дизайн и печат на визитки✅ корпоративен работен календар✅ изработка на луксозни брандирани хартиени торби✅ специален дизайн и изработка на подаръчни торби за вино✅ доставка и брандиране на химикалки✅ дизайн и изработка на...
Клиент: ABConsulting Изготвяне на рекламни тениски за консултанската фирма "Агробизнес консултинг". Състав: 100% памук; Висококачествена щампа в няколко цвята; Възможност за индивидуална...