fbpx

Блог

СПЕЦИФИКИ НА КОМУНИКАЦИЯТА ПО ВРЕМЕ НА КРИЗА – втора част

СПЕЦИФИКИ НА КОМУНИКАЦИЯТА ПО ВРЕМЕ НА КРИЗА – втора част

ИНФОРМАЦИОННАТА НАСИТЕНОСТ - вторият основен фактор, който формира облика на комуникацията по време на криза е: Информацията в условия на криза е завишена като количество и (най-често) със занижено качество. Волно или неволно в ефир се допуска информация с непроверено...

СПЕЦИФИКИ НА КОМУНИКАЦИЯТА ПО ВРЕМЕ НА КРИЗА – първа част

СПЕЦИФИКИ НА КОМУНИКАЦИЯТА ПО ВРЕМЕ НА КРИЗА – първа част

        Факторът СПЕШНО и ВАЖНО        - Първият и основен фактор, който формира облика на комуникацията по време на криза. Значимостта на процесите, динамиката на промените, невъзможността за прогнозиране, в контекста на липсата на време за анализ и осмисляне на...

КОМУНИКАЦИЯ ПО ВРЕМЕ НА КРИЗА – КРИЗИСЕН PR

КОМУНИКАЦИЯ ПО ВРЕМЕ НА КРИЗА – КРИЗИСЕН PR

Актуалният прочит на темата Кризисен PR в периода 2020 -2024г. се асоциира първично с пандемията COVID-19. Микроскопичният коронавирус, който промени живота на всички 7,8 милиарда души на Земята през 2020 година, провокира всички хора по света да търсят отговори на...

ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА (PR) – част от ИМК – трета част

ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА (PR) – част от ИМК – трета част

В първата част на материла ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА (PR) – част от Интегрираните Маркетингови Комуникации (ИМК) разгледахме въпроса какво е Връзки с обществеността или PR, как е правилно да се каже, уточнихме какво разбираме ние, коагато говорим за PR. Във ВРЪЗКИ С...

Дигитален Маркетинг през 2024г. : Пътеводител към Успеха чрез Анализ на Резултатитe

Дигитален Маркетинг през 2024г. : Пътеводител към Успеха чрез Анализ на Резултатитe

В пазара движен от дигитален маркетинг, ефективният анализ на резултатите е важно условие за постигане на по-голям успех. Разбирането на това какво работи и какво не Ви дава възможността да фокусирате усилията си и да направите Вашия бранд по-видим. Ето някои насоки,...

ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА (PR) – част от ИМК – втора част 

ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА (PR) – част от ИМК – втора част 

На база на знанията, уменията и опита, които сме натрупали за повече от едно десетилетие, в  AB Communications залагаме първо и преди всичко на следните три  опорни за работата ни вярвания: Ние търсим клиенти, които искат да направят информиран избор. Затова се грижим...