fbpx

Блог

Инфография – употреба на цветовете в маркетинга – 2ра част

Инфография – употреба на цветовете в маркетинга – 2ра част

Как Психологията на цветовете може да повлияе за постигане на определена маркетингова цел Базовото познание по темата започва със свързаността на всеки основен цвят с основна емоция. Основните цветове са: червено, жълто и синьо. виж повече на  Инфография - употреба на...

Инфография – употреба на цветовете в маркетинга

Инфография – употреба на цветовете в маркетинга

ПСИХОЛОГИЯ НА ЦВЕТОВЕТЕ е важно направление в знанието за правилната и целенасочена употреба на цветовете в Интегрирания Маркетингов микс. Изборът на цветове в изграждането на бранд и корпоративна визия имат рещаващо значение за ефективността на вашата реклама! Без да...

ABCommunications & Agrozona.bg – 10 години доказани успехи и измерими резултати

ABCommunications & Agrozona.bg – 10 години доказани успехи и измерими резултати

ABCommunications & Agrozona.bg - 10 години доказани успехи и измерими резултати През последните 10 години AB Communications  се специализира и утвърди като рекламна агенция номер 1 в агробизнеса в България. Работата ни с редица световни компании ни научи винаги да...

A/B Тестване : Какво е и как да го използваме?

A/B Тестване : Какво е и как да го използваме?

A/B Тестване : Какво е и как да го използваме? Facebook предлага много начини да тествате ефективността на Вашите Facebook реклами, преди да бъдат пуснати на живо. Един от най-популярните инструменти, които Facebook предлага, е A/B тестване, което Ви позволява да...

СПЕЦИФИКИ НА КОМУНИКАЦИЯТА ПО ВРЕМЕ НА КРИЗА – четвърта част

СПЕЦИФИКИ НА КОМУНИКАЦИЯТА ПО ВРЕМЕ НА КРИЗА – четвърта част

ЛИДЕРСТВО В УСЛОВИЯ НА КРИЗА Няма лидер, който да може да постигне целите си без екип и няма екип, който да работи ефективно без лидер, темата за ЛИДЕРСТВОТО В УСЛОВИЯ НА КРИЗА става изключително значима за бизнеса, институциите, дори политиката. Основният капитал на...

СПЕЦИФИКИ НА КОМУНИКАЦИЯТА ПО ВРЕМЕ НА КРИЗА – трета част

СПЕЦИФИКИ НА КОМУНИКАЦИЯТА ПО ВРЕМЕ НА КРИЗА – трета част

Думата crisis има старогръцки произход и означава прелом, решителен момент. Западното мислене  обичайно асоциира ‚кризата‘ с рязка, драматична промяна в съществуващото състояние.  Обстоятелствата се променят неочаквано, внезапно и рязко. Човек се чувства принудително...