fbpx

Блог

СПЕЦИФИКИ НА КОМУНИКАЦИЯТА ПО ВРЕМЕ НА КРИЗА – четвърта част

СПЕЦИФИКИ НА КОМУНИКАЦИЯТА ПО ВРЕМЕ НА КРИЗА – четвърта част

ЛИДЕРСТВО В УСЛОВИЯ НА КРИЗА Няма лидер, който да може да постигне целите си без екип и няма екип, който да работи ефективно без лидер, темата за ЛИДЕРСТВОТО В УСЛОВИЯ НА КРИЗА става изключително значима за бизнеса, институциите, дори политиката. Основният капитал на...

СПЕЦИФИКИ НА КОМУНИКАЦИЯТА ПО ВРЕМЕ НА КРИЗА – трета част

СПЕЦИФИКИ НА КОМУНИКАЦИЯТА ПО ВРЕМЕ НА КРИЗА – трета част

Думата crisis има старогръцки произход и означава прелом, решителен момент. Западното мислене  обичайно асоциира ‚кризата‘ с рязка, драматична промяна в съществуващото състояние.  Обстоятелствата се променят неочаквано, внезапно и рязко. Човек се чувства принудително...

СПЕЦИФИКИ НА КОМУНИКАЦИЯТА ПО ВРЕМЕ НА КРИЗА – втора част

СПЕЦИФИКИ НА КОМУНИКАЦИЯТА ПО ВРЕМЕ НА КРИЗА – втора част

ИНФОРМАЦИОННАТА НАСИТЕНОСТ - вторият основен фактор, който формира облика на комуникацията по време на криза е: Информацията в условия на криза е завишена като количество и (най-често) със занижено качество. Волно или неволно в ефир се допуска информация с непроверено...

СПЕЦИФИКИ НА КОМУНИКАЦИЯТА ПО ВРЕМЕ НА КРИЗА – първа част

СПЕЦИФИКИ НА КОМУНИКАЦИЯТА ПО ВРЕМЕ НА КРИЗА – първа част

        Факторът СПЕШНО и ВАЖНО        - Първият и основен фактор, който формира облика на комуникацията по време на криза. Значимостта на процесите, динамиката на промените, невъзможността за прогнозиране, в контекста на липсата на време за анализ и осмисляне на...

КОМУНИКАЦИЯ ПО ВРЕМЕ НА КРИЗА – КРИЗИСЕН PR

КОМУНИКАЦИЯ ПО ВРЕМЕ НА КРИЗА – КРИЗИСЕН PR

Актуалният прочит на темата Кризисен PR в периода 2020 -2024г. се асоциира първично с пандемията COVID-19. Микроскопичният коронавирус, който промени живота на всички 7,8 милиарда души на Земята през 2020 година, провокира всички хора по света да търсят отговори на...

ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА (PR) – част от ИМК – трета част

ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА (PR) – част от ИМК – трета част

В първата част на материла ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА (PR) – част от Интегрираните Маркетингови Комуникации (ИМК) разгледахме въпроса какво е Връзки с обществеността или PR, как е правилно да се каже, уточнихме какво разбираме ние, коагато говорим за PR. Във ВРЪЗКИ С...