fbpx

Блог

6 ДОБРИ ПРАКТИКИ ЗА ПОДОБРЯВАНЕ НА ВАШАТА ДИСПЛЕЙНА РЕКЛАМА

6 ДОБРИ ПРАКТИКИ ЗА ПОДОБРЯВАНЕ НА ВАШАТА ДИСПЛЕЙНА РЕКЛАМА

Дисплейната реклама е процесът на закупуване на рекламно пространство някъде в мрежата, по същия начин, по който една компания би използвала физически билборд или плакат в реалния свят. Същата методология работи и тук, използвайки рекламите, за да повиши...

Рекламните тенденции, които трябва да обмислите

Рекламните тенденции, които трябва да обмислите

Има няколко нови предизвикателства пред рекламните специалисти, заради които ще се наложи да поработят по - иновативно, ако искат да постигнат целите си. Традиционните средства за реклама ( телевизия, вестници) лека полека залязват, новите средства (мобилни, видео)...

5 идеи за насърчаване на вашия малък бизнес на изложение

5 идеи за насърчаване на вашия малък бизнес на изложение

  В ерата на високоефективния маркетинг в социалните медии и безброй други начини за популяризиране на вашата марка на местно, национално и международно ниво, изложенията може да не са най-ефективното средство да постигнете продажба на вашите продукти или услуги....

КАК ДА СЪЗДАДЕМ ЛОГО И ФИРМЕНА ИДЕНТИЧНОСТ

КАК ДА СЪЗДАДЕМ ЛОГО И ФИРМЕНА ИДЕНТИЧНОСТ

  Логото – това е лицето на компанията. От него пряко зависи разпознаваемостта на вашия бранд. А той разказва на хората кой си ти, с какво се занимаваш и обяснява всички детайли за услугите, които предлагаш. Нека не забравяме обаче, че логото е само символ и няма как...

Агрозона е медиен партньор на IFFA 2019 – Водещото изложение на месна индустрия в света

Агрозона е медиен партньор на IFFA 2019 – Водещото изложение на месна индустрия в света

Agrozona.bg и Списание Агрозона са медийни партньори на събитие No. 1 за месопреработвателната промишленост в света – IFFA, което ще се проведе във Франкфурт на Майн в периода 4 – 9 май. Нашият екип ще предава информация в реално време за българката аудитория, и ще...