Блог
6 ДОБРИ ПРАКТИКИ ЗА ПОДОБРЯВАНЕ НА ВАШАТА ДИСПЛЕЙНА РЕКЛАМА
Дисплейната реклама е процесът на закупуване на рекламно пространство някъде в мрежата, по същия начин, по който една компания би използвала физически билборд или плакат в реалния свят. Същата методология работи и тук, използвайки рекламите, за да повиши...
Рекламните тенденции, които трябва да обмислите
Има няколко нови предизвикателства пред рекламните специалисти, заради които ще се наложи да поработят по - иновативно, ако искат да постигнат целите си. Традиционните средства за реклама ( телевизия, вестници) лека полека залязват, новите средства (мобилни, видео)...
5 идеи за насърчаване на вашия малък бизнес на изложение
В ерата на високоефективния маркетинг в социалните медии и безброй други начини за популяризиране на вашата марка на местно, национално и международно ниво, изложенията може да не са най-ефективното средство да постигнете продажба на вашите продукти или услуги....
КАК ДА СЪЗДАДЕМ ЛОГО И ФИРМЕНА ИДЕНТИЧНОСТ
Логото – това е лицето на компанията. От него пряко зависи разпознаваемостта на вашия бранд. А той разказва на хората кой си ти, с какво се занимаваш и обяснява всички детайли за услугите, които предлагаш. Нека не забравяме обаче, че логото е само символ и няма как...
Агрозона е медиен партньор на IFFA 2019 – Водещото изложение на месна индустрия в света
Agrozona.bg и Списание Агрозона са медийни партньори на събитие No. 1 за месопреработвателната промишленост в света – IFFA, което ще се проведе във Франкфурт на Майн в периода 4 – 9 май. Нашият екип ще предава информация в реално време за българката аудитория, и ще...