fbpx

5 подхода при избор на рекламна агенция, които водят до нежелани резултати

Отabcomm

В днешно време могат да се срещнат най-различни играчи на пазара за рекламни услуги. Някои от тях ще искат само да се възползват от Вас и да грабнат сделката, а други са наистина загрижени и ще чертаете заедно пътя към успеха. Естествено, идва въпрoсът – Как да ги различим и какви грешки може да направим при избора си на рекламна агенция?

  1. Избиране на агенция с непълно обслужване

Не всички агенции са еднакви. Някои се фокусират върху маркетинга в социалните мрежи, но не отделят достатъчно внимание на създаването на влиятелни уебсайтове и ефектни рекламни материали. Освен това, важно е да се разбере, че тези услуги работят най-добре в съчетание една с друга. Затова, винаги трябва да избирате агенция, която предлага всичко – от изработка на цялостна стратегия до създаване/управление на социални медии и уебсайтове. AB Communications е рекламна агенция, която предлага пълно обслужване!

Ето и нашите Услуги

  1. Фокус върху ниската цена

Може да бъдете изкушени да спестите някой лев и да изберете най-бюджетната оферта, която намерите. Но помнете: получавате това, за което плащате. Пътят към най-евтиното може да навреди на Вашия бранд и имидж, докато реномирана маркетинг агенция с по-висока цена ще подобри възприятието за Вашия бранд, като резултат от по-дългосрочно и икономично инвестиране.

  1. Липса на ясни маркетингови цели

Направете изследване, преди да се обърнете към маркетингови компании. Не искате да се абонирате за услуги, които не Ви са нужни. Никой не познава бизнеса Ви като Вас.  Някой агенции, като AB Communications предлагат пълен анализ и консултация. Правим това за да изясним пътя към релевантните цели и очаквания, за да спестят нашите клиенти време и пари.

За безплатна консултация се свържете с нас ТУК

  1. Работа без дефиниран маркетингов бюджет

Начертайте маркетингов бюджет за годината, като обмислите какъв процент от него ще бъде отделен за дигитален маркетинг и какъв за традиционен. Създаването на уебсайта е еднократен разход, но за да бъде ефективна работата с него, трябва поддръжката му да продължи и след това. Дигиталният маркетинг също е инвестиция, която е дългосрочна и възвръщаемостта й зависи не само от стратегията, но и от спецификите на продукта/ услугата.

  1. Започване без проверка на репутацията на агенцията

Винаги правете дълбоко проучване на агенциите, преди да направите избор. Те трябва да имат силна репутация и много години опит. Също толкова важно е да проверите техните социални мрежи, да прочетете рецензии и оценки и да наблюдавате езика, изображенията и видеата, които използват в комуникационните си канали. Качеството, с което се представят е показател за качеството, с което ще представят и Вас.

В крайна сметка, принципите при избор на бизнес партньор си остават едни и същи. Важно е доброто проучване, дефинираните цели, ясната комуникация и разбира се синергията…Свържете се с нас за да бъдете сигурни, че ще направите Правилния избор!

Автор: Алекси Бельов

Още проекти

AGM Global Vision – канави и кутии

AGM Global Vision – канави и кутии

Клиент: AGM Global Vision Дейност: Изработка и доставка на рекламни материали Артикули: Канави опънати на рамка и картотени кутии по индивидуален дизайн      ...

AGM Global Vision – рекламни материали

AGM Global Vision – рекламни материали

Клиент: AGM Global Vision Дейност: Изработка и доставка на рекламни материали Артикули: Тениски с якичка, поларени елеци, флаш памет тип карта, визитки

Заявете консултация

4 + 13 =