fbpx

6 ДОБРИ ПРАКТИКИ ЗА ПОДОБРЯВАНЕ НА ВАШАТА ДИСПЛЕЙНА РЕКЛАМА

Дисплейната реклама е процесът на закупуване на рекламно пространство някъде в мрежата, по същия начин, по който една компания би използвала физически билборд или плакат в реалния свят.

Същата методология работи и тук, използвайки рекламите, за да повиши осведомеността за марката, лоялността, насърчаването на специални събития от пускането на продукти и в крайна сметка да продават повече.

В зависимост от пазара, който се опитвате да достигнете и от действията, които искате да предприемете, има много различни начини за използване на дисплейни реклами. По-долу са само няколко предложения:

  • Специфичен продукт / услуга
  • ремаркетинг
  • Изоставени колички за пазаруване
  • Членски програми
  • Време на годината / сезонни продажби
  • Предложете отстъпка
  • Накарайте потребителите да се абонират за бюлетин
  • Предложете стимул (например безплатна доставка)
  • Обяснете как сте по-добри от конкуренцията

Помислeте за това коя е вашата целева аудитория, какво искате да правят и къде в интернет ще ги намерите.

Като разберат тяхното поведение и мисловен процес, можете да приспособите рекламите си към тяхното търсене.

По-долу са дадени само няколко бързи съвета, които да ви помогнат да започнете:

СЪВЕТ 1: ИЗПОЛЗВАЙТЕ ВИСОКОКАЧЕСТВЕНИ ИЗОБРАЖЕНИЯ ИЛИ МУЛТИМЕДИЯ

Както при витрините в магазина, начинът, по който представяте продуктите си на потенциални клиенти, може да промени всичко.

Уверете се, че винаги имате висококачествени изображения, които няма да се изкривяват на по-големи екрани. От друга страна, не използвайте снимки, които са намалени, тъй като те ще станат трудно видими на мобилно устройство.

СЪВЕТ 2: ВРЪЗКА КЪМ СЪОТВЕТНИТЕ ЦЕЛЕВИ СТРАНИЦИ

Няма нищо по-лошо от това да кликнете върху реклама, очакваща да видите нещо конкретно, и да бъдете пренасочени към обща страница, която няма отношение към рекламата.

За да подобрите максимално потребителския опит, опитайте да свържете дисплейните реклами с правилната информация на уебсайта си и ако нямате специална страница, създайте я.

Ако задавате конкретен въпрос  за рекламата си, отговорете му в статия в блога. Ако рекламирате конкретен набор от продукти, след това го свържете с персонализирана целева страница с тези конкретни елементи.

Колкото по-малко кликвания изисквате от потребителя, толкова по-вероятно е те да предприемат стъпки за постигане на желаното от Вас действие.

СЪВЕТ 3: ВИНАГИ ПРОВЕРЯВАЙТЕ

Интернет е много по-интуитивен от всяка друга маркетингова платформа.

Без значение какво правите в мрежата, почти винаги има някакъв начин да изтеглите незабавни данни и резултати – дисплейната реклама не се различава.

Google предоставя безплатни инструменти, за да прецени ефективността на дисплейните Ви реклами, предлагайки повече информация, отколкото вероятно ще се нуждаете или знаете какво да правите.

Използвайте тази информация, за да тествате колкото е възможно повече, разберете какво работи, какво не, когато работи най-добре, с кого работи и какви действия генерира.

Можете едновременно да тествате почти всеки елемент от дисплейните си реклами, оформлението, изображението, цветовете, текста и призива за действие. Методът тук е проба – грешка.

СЪВЕТ 4: ПРИДЪРЖАЙТЕ СЕ КЪМ ВАШЕТО РЪКОВОДСТВО ЗА БРАНДИНГ

Има много статии в които се споменава използването на емоционални цветове като зелено, червено и оранжево, защото те „привличат внимание и изискват действие” .

Реалността обаче е, че никога не трябва да се отклонявате от ръководството за корпоративно брандиране по каквато и да е причина, защото в крайна сметка ще нанесе повече щети на вашата марка, отколкото ползи.

Помислете за всички най-големи марки в света, всички те имат безкомпромисен набор от цветове, които използват във всички рекламни материали – има причина за това.

СЪВЕТ 5: ИЗБЯГВАЙТЕ КЛИШЕТА ЗА ДЕЙСТВИЯ

Мрежата е узряла много от 90-те години на миналия век, а потребителите вече са се нагледали на  маркетинг клишета  като „Купи сега!“.  Вместо това се опитайте да измислите творчески призив за действие.

Включете персонализирано съобщение, което интригува и вълнува потребителя – например:

„ Искате ли да намерите ключа за ефективна дисплейна реклама? “

За повече информация относно кампаниите с дисплейни реклами и как те могат да помогнат на бизнес целите ви, свържете се с екипа на AB Communications.  Ще отделим време, за да определим подходяща  за Вас стратегия.

Още проекти

AGM Global Vision – канави и кутии

AGM Global Vision – канави и кутии

Клиент: AGM Global Vision Дейност: Изработка и доставка на рекламни материали Артикули: Канави опънати на рамка и картотени кутии по индивидуален дизайн      ...

AGM Global Vision – рекламни материали

AGM Global Vision – рекламни материали

Клиент: AGM Global Vision Дейност: Изработка и доставка на рекламни материали Артикули: Тениски с якичка, поларени елеци, флаш памет тип карта, визитки

Заявете консултация

7 + 15 =