В първата част на материла ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА (PR) – част от Интегрираните Маркетингови Комуникации (ИМК) разгледахме въпроса какво е Връзки с обществеността или PR, как е правилно да се каже, уточнихме какво разбираме ние, коагато говорим за PR.
Във ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА (PR) – част от Интегрираните Маркетингови Комуникации -2ра част описахме трите опорни за работата ни вярвания:
А. Ние търсим клиенти, които искат да направят информиран избор. Затова се грижим нашите потенциални клиенти да бъдат информирани.
В. На всеки от нашите клиенти подчертаваме необходимостта от единство и съзвучие между вътрешната (в компанията) комуникация и външния комуникационен ефир, насочен към специализираната аудитория и обществеността
С. Фокус на работата ни са резултатите. Резултатие постигаме с фокус върху отношенията. Нашите клиенти са наши партньори. Изграждаме отношения, като след АВ добавяме нашите ‚С‘.
Тук ще се спрем по-детайлно на третия елемент от нашите опорни вярвания, а именно:
Фокус на работата ни са резултатите. Резултатие постигаме с фокус върху отношенията.
Нашите клиенти са наши партньори. Изграждаме отношения, като след АВ добавяме нашите ‚С‘:
- Създаване на доверие* – несъмнено най-същественият компонент от конструктивния PR
- Спазване на етични ценности и норми – почтеност, компетентност, знания и умения, доказани във времето
- Стратегически подход при изграждане на цялостна комуникационна стратегия
- Системно планиране на отделните компоненти от комуникационната стратегия и тактическо реализиране на поставените цели.
- Силата ни расте, защото ние не работим ЗА, а С клиента.
На всеки от нашите клиенти подчертаваме необходимостта от единство и съзвучие между вътрешната (в компанията) комуникация и външния комуникационен ефир, насочен към специализираната аудитория и обществеността, защото започваме с:
А. Компания, която не е идентифицирала ясно своите ценности не може да ангажира слуцителите си да ги припознаят като свои и с
В. Компания, която не полага на здрави основи вътрешната си комуникация, не би могла да е устойчива в комуникационната си политика по отношение на външната аудитория и винаги продължаваме с
С. Комуникационната кампания следва да е стратегическа, а нейното изпълнение да се планира – тактически.
Автор: Кремена Дачова
други материали по темата:
ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА (PR) – част от Интегрираните Маркетингови Комуникации -1ва част
ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА (PR) – част от Интегрираните Маркетингови Комуникации -2ра част
Бъдете информирани – още за нас, можете да видите в страницата ни