fbpx

Дигитален Маркетинг през 2024г. : Пътеводител към Успеха чрез Анализ на Резултатитe

Отabcomm

В пазара движен от дигитален маркетинг, ефективният анализ на резултатите е важно условие за постигане на по-голям успех. Разбирането на това какво работи и какво не Ви дава възможността да фокусирате усилията си и да направите Вашия бранд по-видим. Ето някои насоки, които трябва да вземете предвид, ако искате да дадете по-добър шанс на бизнеса си:

Дефинирайте Ясни Цели

Преди да се заровите в данни, уверете се, че целите ви са ясни и конкретни. Това не само ще ви спести време и енергия, но и ще ви помогне да оцените успешността на кампанията ви.

Следете Стандартите за Индустрията

Сравнявайте резултатите си с индустриални стандарти, за да оцените ефективността си в сравнение с конкурентите и сектора. Лесно може да следите как се представят другите играчи в социалните медии, като разгледате профилите им или проверите резултатите от рекламите, които са пускали в Facebook Ad Library (Библиотека на рекламите на Фейсбук).

Събирайте и Анализирайте Обратната Връзка от Клиенти

Интегрирайте обратната връзка на клиентите в анализа си, като анализирате техните коментари и предпочитания. За да имате пълна картина, питайте всеки свои клиент как е достигнал до вас, за да може да прецените кой от каналите за дигитален маркетинг носи резултатите Инвестирайте в тези, които ви носят най-добри резултати.

За да има смисъл следенето и анализът е нужно да знаем какво да следим. Ето и 7 от най-важните метрики, които да наблюдаваме през 2024:

  1. Цена на потенциален клиент
  2. Цена на реализация
  3. Месечен трафик на уебсайта
  4. Посещения на канал
  5. Процент на конверсия на CTA
  6. Трафик от органично търсене
  7. Средно време прекарано в страницата
Повишаване на „Средното време прекарано в страницата“ :

Специално за нашите читатели ще дадем съвет за подобряване на един от най-важните показатели. Най-добрият начин да подобрите средното време прекарано в страница от уебсайта си е като подобрите качеството на съдържанието. Ваша страница не се представя добре? Влезте в нея и я погледнете през очите на свои потенциален клиент, който е критичен и капризен. В днешно време всички ставаме все по-критични и капризни спрямо съдържанието. Това е ествествен резултат от пренасищането с твърде много информация, която ни засипва от всякъде.

Как да привлечем вниманието, когато още хиляди други се борят за него? Един от начините е като поверите производството на вашето съдържание в ръцете на професионални писатели и стратези за съдържание, които можете да намерите при нас в – AB Communications.

В бъдещи статии ще навлезем още по-дълбоко и детайлно в темата за показателите (метриките), както и ще разгледаме работещи подходи за всеки от каналите.

Автор: Алекси Бельов

Още проекти

AGM Global Vision – канави и кутии

AGM Global Vision – канави и кутии

Клиент: AGM Global Vision Дейност: Изработка и доставка на рекламни материали Артикули: Канави опънати на рамка и картотени кутии по индивидуален дизайн      ...

AGM Global Vision – рекламни материали

AGM Global Vision – рекламни материали

Клиент: AGM Global Vision Дейност: Изработка и доставка на рекламни материали Артикули: Тениски с якичка, поларени елеци, флаш памет тип карта, визитки

Заявете консултация

13 + 8 =