fbpx

ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА (PR) – част от ИМК – трета част

Отabcomm

В първата част на материла ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА (PR) – част от Интегрираните Маркетингови Комуникации (ИМК) разгледахме въпроса какво е Връзки с обществеността или PR, как е правилно да се каже, уточнихме какво разбираме ние, коагато говорим за PR.

Във ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА (PR) – част от Интегрираните Маркетингови Комуникации -2ра част описахме трите  опорни за работата ни вярвания:

А. Ние търсим клиенти, които искат да направят информиран избор. Затова се грижим нашите потенциални клиенти да бъдат информирани.

В. На всеки от нашите клиенти подчертаваме необходимостта от единство и съзвучие между вътрешната (в компанията) комуникация и външния комуникационен ефир, насочен към специализираната аудитория и обществеността

С. Фокус на работата ни са резултатите. Резултатие постигаме с фокус върху отношенията. Нашите клиенти са наши партньори. Изграждаме отношения, като след АВ добавяме нашите ‚С‘.

Тук ще се спрем по-детайлно на третия елемент от нашите опорни вярвания, а именно:

Фокус на работата ни са резултатите. Резултатие постигаме с фокус върху отношенията.

Нашите клиенти са наши партньори. Изграждаме отношения, като след АВ добавяме нашите ‚С‘:

  • Създаване на доверие* – несъмнено най-същественият компонент от конструктивния PR
  • Спазване на етични ценности и норми – почтеност, компетентност, знания и умения, доказани във времето
  • Стратегически подход при изграждане на цялостна комуникационна стратегия
  • Системно планиране на отделните компоненти от комуникационната стратегия и тактическо реализиране на поставените цели.
  • Силата ни расте, защото ние не работим ЗА, а С клиента.                                                                                                                                  

На всеки от нашите клиенти подчертаваме необходимостта от единство и съзвучие между вътрешната (в компанията) комуникация и външния комуникационен ефир, насочен към специализираната аудитория и обществеността, защото започваме с:

А. Компания, която не е идентифицирала ясно своите ценности не може да ангажира слуцителите си да ги припознаят като свои и с

В. Компания, която не полага на здрави основи вътрешната си комуникация, не би могла да е устойчива в комуникационната си политика по отношение на външната аудитория и винаги продължаваме с

С. Комуникационната кампания следва да е стратегическа, а нейното изпълнение да се планира – тактически.

 

Автор: Кремена Дачова

други материали по темата:

ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА (PR) – част от Интегрираните Маркетингови Комуникации -1ва част 

ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА (PR) – част от Интегрираните Маркетингови Комуникации -2ра част

Бъдете информирани – още за нас, можете да видите в  страницата ни

Още проекти

AGM Global Vision – канави и кутии

AGM Global Vision – канави и кутии

Клиент: AGM Global Vision Дейност: Изработка и доставка на рекламни материали Артикули: Канави опънати на рамка и картотени кутии по индивидуален дизайн      ...

AGM Global Vision – рекламни материали

AGM Global Vision – рекламни материали

Клиент: AGM Global Vision Дейност: Изработка и доставка на рекламни материали Артикули: Тениски с якичка, поларени елеци, флаш памет тип карта, визитки

Заявете консултация

3 + 14 =