fbpx

ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА (PR) – част от ИМК – трета част

Отabcomm

В първата част на материла ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА (PR) – част от Интегрираните Маркетингови Комуникации (ИМК) разгледахме въпроса какво е Връзки с обществеността или PR, как е правилно да се каже, уточнихме какво разбираме ние, коагато говорим за PR.

Във ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА (PR) – част от Интегрираните Маркетингови Комуникации -2ра част описахме трите  опорни за работата ни вярвания:

А. Ние търсим клиенти, които искат да направят информиран избор. Затова се грижим нашите потенциални клиенти да бъдат информирани.

В. На всеки от нашите клиенти подчертаваме необходимостта от единство и съзвучие между вътрешната (в компанията) комуникация и външния комуникационен ефир, насочен към специализираната аудитория и обществеността

С. Фокус на работата ни са резултатите. Резултатие постигаме с фокус върху отношенията. Нашите клиенти са наши партньори. Изграждаме отношения, като след АВ добавяме нашите ‚С‘.

Тук ще се спрем по-детайлно на третия елемент от нашите опорни вярвания, а именно:

Фокус на работата ни са резултатите. Резултатие постигаме с фокус върху отношенията.

Нашите клиенти са наши партньори. Изграждаме отношения, като след АВ добавяме нашите ‚С‘:

  • Създаване на доверие* – несъмнено най-същественият компонент от конструктивния PR
  • Спазване на етични ценности и норми – почтеност, компетентност, знания и умения, доказани във времето
  • Стратегически подход при изграждане на цялостна комуникационна стратегия
  • Системно планиране на отделните компоненти от комуникационната стратегия и тактическо реализиране на поставените цели.
  • Силата ни расте, защото ние не работим ЗА, а С клиента.                                                                                                                                  

На всеки от нашите клиенти подчертаваме необходимостта от единство и съзвучие между вътрешната (в компанията) комуникация и външния комуникационен ефир, насочен към специализираната аудитория и обществеността, защото започваме с:

А. Компания, която не е идентифицирала ясно своите ценности не може да ангажира слуцителите си да ги припознаят като свои и с

В. Компания, която не полага на здрави основи вътрешната си комуникация, не би могла да е устойчива в комуникационната си политика по отношение на външната аудитория и винаги продължаваме с

С. Комуникационната кампания следва да е стратегическа, а нейното изпълнение да се планира – тактически.

 

Автор: Кремена Дачова

други материали по темата:

ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА (PR) – част от Интегрираните Маркетингови Комуникации -1ва част 

ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА (PR) – част от Интегрираните Маркетингови Комуникации -2ра част

Бъдете информирани – още за нас, можете да видите в  страницата ни

Още проекти

Видео за LB Bulgaricum

Видео за LB Bulgaricum

https://www.youtube.com/watch?v=mrvCMH_VZcw Повече от 65 години „Ел Би Булгарикум“ пази вкуса на българското мляко и традициите в производството на млечни продукти. Единствената държавна млекопреработвателна компания продължава да съхранява духа на миналото и да го...

Празнични подаръци за „ИА СОСЕЗФ“: Тефтери, химикалки и календари

Празнични подаръци за „ИА СОСЕЗФ“: Тефтери, химикалки и календари

🎁 Тефтери, химикалки и календари – практичност и стил за празничните дни С удоволствие споделяме новия ни проект – предоставянето на фирмени подаръци за "ИА СОСЕЗФ". Като агенция, специализирана в изработката и доставката на корпоративни подаръци, ние вярваме, че...

Сайтът на LB Bulgaricum е вече онлайн!

Сайтът на LB Bulgaricum е вече онлайн!

Успешно завършен проект: новият сайт на LB Bulgaricum е вече онлайн! Екипната работа е ключът към успеха, и когато усилията и визиите се обединят, резултатите могат да бъдат впечатляващи. С гордост обявяваме, че съвместно с нашите партньори от Greenbox успешно...

Заявете консултация

12 + 4 =