fbpx

ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА (PR) – част от ИМК – първа част

Отabcomm

  • Връзки с обществеността или PR, как е правилно да се каже?

Ще изясним този въпрос, първо, за да избегнем негативната конотация на понятието ‚Пиар‘ (Връзки с обществеността), която битува в нашето общество, а после – за да е възможно на база на фактологията да ви представим капацитетът, досегашния опит и услугите, с които AB Communications може да ви полезна.

Популярната употреба на думата ‚Пиар‘ нерядко визира (най-често) дами. Te представляват мениджъри на високи позиции и/или публични лица, замествайки тяхното присъствие. От тях често се очаква да направят изявление по време на публични изяви, в случаите когато тези изяви са свързани с проблемни и кризисни ситуации. За тези дами, често се коментира, че са на тази позиция за кратко и биват зааменяни често от следващи дами, чииито подбор не изхожда от критерии, свързани с академични знания, умения и практически опит.

  • Мит ли е това? В каква степен? Какво създава почва за съществуването на тези погрешни вярвания?

Нашият къс отговор на този дълъг въпрос е ‚неосведомеността‘. И да, вярно е,  че в професията преобладават предимно дами. Вярно е, че позицията ‚Пиар‘ в институционалния и в корпоративния  сектор е свързана с тежки отговорности и в този смисъл – хората, които я заемат бързо ‚прегарят‘ и се налага да бъдат сменени.

Това разбиране за човека ‚Пиар‘ е в разрез с ценностите ни като компания. Бидейки професионалисти с над 11 години опит на пазара, предлагайки услугата PR ние се дистанцираме от този прочит на смисъла на професията ‚Пиар‘.

  • Какво разбираме ние, когато говорим за PR?

Нека уточним, пишейки ‚PR (абревиатура от Public Relations), ние  визираме буквалния превод на понятието от английски на български, т.е. връзки с обществеността.

Връзките с обществеността, които ние препоръчваме на нашите клиенти олицетворяват в пълна степен нашето разбиране за същината на този аспект от микса ИМК (интегрирани маркетингови комуникация). Три думи, които тук от съображения за краткост няма да дефинираме, но ще опишем индивидуалното им съдържание за да очертаем както параметрите (форма), така и съдържанието на услугата, която искаме и можем да ви предложим.

Автор: Кремена Дачова

 

други материали по темата:

ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА (PR) – част от Интегрираните Маркетингови Комуникации -2ра част

ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА (PR) – част от Интегрираните Маркетингови Комуникации – 3та част 

Бъдете информирани – още за нас, можете да видите в  страницата ни

Още проекти

AGM Global Vision – канави и кутии

AGM Global Vision – канави и кутии

Клиент: AGM Global Vision Дейност: Изработка и доставка на рекламни материали Артикули: Канави опънати на рамка и картотени кутии по индивидуален дизайн      ...

AGM Global Vision – рекламни материали

AGM Global Vision – рекламни материали

Клиент: AGM Global Vision Дейност: Изработка и доставка на рекламни материали Артикули: Тениски с якичка, поларени елеци, флаш памет тип карта, визитки

Заявете консултация

15 + 6 =